Pages

Monday, October 31, 2011

DAY 8 (31/10/11)

Mata dah berat nie... tapi saya akan selesaikan menu untuk hari nie... ESOK saya akan senaraikan makanan dan maklumat carb serta resepi-resepi sekali.InsyaAllah....

BREAKFAST: AIR 4 CAWAN, SOSEJ 4 & MULTIVITAMIN..
LUNCH: AIR 4 CAWAN, PARU LEMBU 6 KPG , SAYUR BAYAM 1 CWN & AIR
ada beli ikan keli goreng berlada tapi saya tak makan sebab kenyang.
DINNER: TOMYAM SAYUR (homemade)
Ada buat telur dadar pun tak makan...maybe tapau esok atau masuk dlm salad caca marba..

TAK ADA KANTOI
Hari ini saya buat senamrobik..dah bule ikut dah 70%...susah jugala... anyway janji berpeluh...
Waktu saya menaip ni pun saya buleh rasa lemak dipeha saya mcm sedang mengalami fat burning...:)

No comments:

Followers

LilySlim Weight loss tickers

LilySlim - Personal pictureLilySlim Weight loss tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...