Pages

Monday, October 31, 2011

DAY 3 (26/10/11)

Cuti Umum Deepavali!! menurut pembacaan, semua orang takut diet time cuti banyak dugaan..saya pun begitu juga namun Alhamdulillah saya berjaya mengharunginya... Time lunch paling best sebab saya pertama kali makan salad dan baru saya tahu salad tu best dan sedap!!

BEKFES:  AIR 4 CAWAN, SOSEJ 1, TELUR DADAR 2 & MULTIVITAMIN 
LUNCH: SALAD yg mengandungi, SOSEJ 1 , TELUR 1/2, MAYONIS 1SD & KEJU 2,
semua bahan2 tu saya potong halus dan gaul..sedapp!! sepanjang hari saya minum air pastikan 2.5 liter habis.

DINNER: AIR 4CAWAN, TOMYAM CAMPUR (beli kat kedai jer), AIR 4 CAWAN LG DAN PYSILIUM HUSK 1 SD BESAR...

KANTOI: TIADA
JUMLAH CARB : 7.8g ++ tomyam (?g)

Semakin hari semakin seronok diet nih sebab kenyang...dan hari ni juga saya senaman aerobik dengan tengok nie...http://www.videosurf.com/video/dance-dance-dance-fitness-7729773 best tau... buat sorang2 dengan lappy.. huhu :) masa time aerobik nih baru perasan tekak mcm rasa pahit sgt ...menurut pembacaan, ketosis dah berlaku, dimana badan saya sudah menjadi mesin pembakar lemak...

No comments:

Followers

LilySlim Weight loss tickers

LilySlim - Personal pictureLilySlim Weight loss tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...