Pages

Monday, October 31, 2011

DAY 4 (27/10/11)

Hari ni terasa sangat simptom2 ketosis, tekak rasa pahit dan sakit kepala..Mood hari ni ceria sebab tak sabar nk tunggu lunch nak makan sedappp...(mcm hari ke 3 la..) breakfast saya buat sendiri hari nie sambil ajar asben huhu.. "Tuna Roll" resepi Dzul tapi dia guna sardin, saya guna tuna tin hijau tu.. SEDAP! nikmatnya diet mcm nih.. Hari nie saya buat kesimpulan, air tu betul2 buat saya kenyang, (tetapi ingat! mesti minum dulu sebelum makan), Pysilium Husk pulak memang bule buat kita rasa kenyang juga... selain dari elakkan sembelit. Saya juga baru tahu yang saya x suka ayam...huhu.. patut ker?

BREAKFAST: TUNA ROLL (5g) cari kat label resepi yer..., MULTIVITAMIN & AIR 2.5 LITER
LUNCH: IKAN KELI BERLADA 1, PARU GORENG 7 kpg & SAYUR TAUGEH 1 (x habis) semua beli kat medan selera jer..
DINNER: SUP CENDAWAN CARGAS cari kat label resepi yer, PYSILIUM HUSK DAN AIR BYK2

KANTOI:KEROPOK TWISTIES SATU SUDU BESAR SHJ...teringin.
JUMLAH CARB : 13g ++twisties

Semakin hari semakin seronok diet nih sebab kenyang...dan hari ni juga saya senaman aerobik dengan tengok nie...http://www.videosurf.com/video/dance-dance-dance-fitness-7729773 best tau... buat sorang2 dengan lappy.. huhu :)

No comments:

Followers

LilySlim Weight loss tickers

LilySlim - Personal pictureLilySlim Weight loss tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...