Pages

Sunday, December 18, 2011

BLOG Baru...

Yeay! memandangkan saya baru merasai keseronokkan berblog nie...(baru tau ka? orang lain dah jemu dah..hehe) saya merancang untuk mewujudkan 2 blog yang baru:-
  1. Blog untuk info tempat-tempat percutian yang saya lawati!
  2. Blog untuk resepi masakan yang telah dimasak oleh saya dan sedap!
Kenapa saya nak buat blog macam ni? sebab kurang info mengenai tempat2 percutian dari pengalaman sendiri, cuma dari laman web rasmi tempat tersebut sahaja, sebab kedua, resepi masakan nie bermacam2 cara dan bahan untuk satu menu sahaja..so, apasalahnya saya berkongsi cara saya. Yang paling best, saya merupakan orang yang tidak berpengalaman, so dari situ blog nih akan lebih bersahaja dan kita semua bule enjoy!! nantikan ye! lol :P

No comments:

Followers

LilySlim Weight loss tickers

LilySlim - Personal pictureLilySlim Weight loss tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...