Pages

Saturday, November 26, 2011

Menu Sepanjang CDCS 25-26/11

Bismillahirrahmanirrahim....
Hari Jumaat banyak sangat makan..tak tahulah mcmana berat saya...Kantoi pun ada, saya perasan sejak menekadkan diri untuk CDCS nie...sejak tulah saya makin teringin itu dan ini... ish ish ish...
25/11 Bekfes: Sosej 4, sayur goreng, Lunch: Dory Fish Manhattan, Petang: Karipap sardin setengah, Agar2 pandan sesudu, Keladi Goreng sekeping, Dinner: Telur dadar 2 biji, Air 3 liter + Aerobik
26/11 Bekfes: Telur Dadar 2 biji yg dikacau dgn 2 ekor udang, Lunch Telur dadar 0.5 biji dan sambal ikan bilis (makan ikan bilis, kuah yg bersalut je..hehe) Dinner: Tomyam sayur, Air (kurang 2 liter)
Esok hari menimbang...harap sangat ada perubahan walaupun sedikit...
Kalau ada perubahan baru semangat balik..kalau tak saya akan kemaskini menu2 saya semula....

Malam tadi saya singgah kat blog Bicikut , dia nie memang buleh dijadikan mentor dalam diet nie... kagum tengok perubahan dia...kalau tak silap 7 bulan dia buat diet atkins...saya baru sebulan dah nak sedey kalau berat tak turun... Saya suka motto dia...Something that u want, require more effort to get the best result...... Good Luck yer kengkawan CDCS!!!

4 comments:

tinta hatiku said...

Itulah nama dugaan...

Bersabarlah yer....

nardeeya said...

Terima kasih akak...akak yg banyak bg saya nasihat sepanjang CDCS nie... terima kasih yg ikhlas dari hati...

Rosh said...

congrats. dh check fb. bjaya jugak turunkn berat. :D teruskn usaha!

nardeeya said...

terima kasih rosh... minggu kedua cdcs nie berkobar2 sebab nak dapatkan 6+kg, nk jadikan warga angka 6 hehe

Followers

LilySlim Weight loss tickers

LilySlim - Personal pictureLilySlim Weight loss tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...