Pages

Thursday, July 19, 2012

SAYA DAH KEMBALI...

ASSALAMUALAIKUM.....

Ya Allah....
Rasa bersalah, berdosa, terharu sebab dah lama tak update blog dan dah ramai yang menelaah blog nadia untuk berdiet.... Maafkan nadia kengkawan semua!!
Yes! Im back and Im slimmer then before..itu kan yang korang nak?? hahahah.. selama nadia tak muncul dalam blog nih..selama tulah nadia mencari dan mencuba mencari diet yang sesuai dengan diri ini.. dan untuk pengetahuan kengkawan semua, adalah 2-3 orang nadia dah berguru.. dari sifu atkins otai atkins mahaguru atkins sampai kepada mahaguru insanity pun nadia dah berguru!!!!!!!

Mesti tertanya2 berapa kg dah total lost??! hehe well setelah 2 bulan menghilangkan diri nadia cuma susut 1 kg..mesti kengkawan ingat saya dah 55kg kan?! TETAPI dengan bangganya saya ingin menyatakan di sini, berat merupakan perkara kedua sekarang..penyusutan saiz badan lebih penting dari berat... betulkan??

Okay..untuk hilangkan rindu kengkawan semua....

Yang bertudung purple tu saya lah...bersama BFF diet saya...berat kami beza dlm 2kg tp she looks slimmer than me right???

Okay thats all for tonite!! i promise akan update more often lepas nih...


2 comments:

Faz Fazrin said...

jgn risau..take ur time, sekurang kurangnya kamu telah berusa, dan masih berusaha, semoga impian tercapai...

Unknown said...

Terima kasih idola ku...doa dan sokongan en bicikut sangat bermakna utk nadia :)

Followers

LilySlim Weight loss tickers

LilySlim - Personal pictureLilySlim Weight loss tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...