Pages

Tuesday, March 20, 2012

Bestnya atkins....

Assalamualaikum kengkawan..

Hari ini hari kedua saya ber'detox'. Diet yg bagi saya sihat sebab makan buah & buah & buah. Tetapi ada satu perkara yg dapat saya bezakan dengan diet pertama saya iaitu atkins, perasaan lapar sentiasa ada tapi kalau atkins.. saya rasa kenyang cuma mengada nak makan itu dan ini.

Saya akan teruskan jugak detox ni sampai esok sebab memang berhajat nak bagi badan saya kejutan sikit. Selama ni berat saya dah tak mo turun dah. Jadi kalau saya tukar sikit cara makan so badan saya akan berubah cara utk suaikan diri kot. Hehe.

Tapi memang seronok buat atkins, kita berdiet tapi kenyang, tak lapar memanjang. Tapi yg kita tahu, badan mengecut dan berat menurun. Okaylah nanti saya update perkembangan detox 3 hari saya.. harap ada perubahan...

Sekian


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Followers

LilySlim Weight loss tickers

LilySlim - Personal pictureLilySlim Weight loss tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...