Pages

Monday, February 20, 2012

Aper celop?!!

Wargghhh.. dah lama x hapdet. Dah banyak kali nak hapdet tp banyak kali jugak tak sempat. Hehehe

Ramai dah yg follow blog ni, x sangka 30 org.. kalau bagi lemak sorang 200gm, saya dah kurus tapi mesti kengkawan semua x nak kan? Hehe x baik saya ni kan? Terima kasih follow... Yg saya blum follow, soon I will.

Diet terbaru, betul2 saya buat 5 hari, lepas tu "kelaut". Adalah hilang 1.4 kg.. sekarang weekend mmg kalah je ngn diet.. nak langgar pantang jeh. Apa nk jadi saya dah tahu dah "gemuk" lar....

Apa la cerita kengkawan yg berdiet semua ni? Mesti dh ber kg anda tinggalkan utk saya kan? Tidak!!!!!


Apepun saya ada sesuatu yg menarik utk disajikan kepada kengkawan semua... Tungguuuuu... Saya nk tido dulu

Jazakallah khairan.. jumpa lagi..


Published with Blogger-droid v2.0.4

4 comments:

jay said...

Kak tie pn sama Nadiya, asyik tkantoi jer diet... Naik senang, nak turun, mak haiiiii punyer lar susah, huhu....

Unknown said...

Kak tie.. saya suda 3 hari makan nasi, eksesais lgsg x buat. Org duk puji saya kurus, bukan saya nak lebih semangat, lebih malas nk diet ada lar..
Tak bule ni, baju semua dh tempah kecik2, kalau saya tk jaga... Rugi nih... Heheh

dilot said...

esok update berat CJB tau .. :p

dilot said...

yunk update ni ye CJB Week8

Followers

LilySlim Weight loss tickers

LilySlim - Personal pictureLilySlim Weight loss tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...