Pages

Thursday, November 24, 2011

Kenapa Macam Takder Perubahan?

Hari2 berlalu dengan begitu cepat... Dalam diam2 saya masih menimbang berat badan, walaupun dah berjanji tak nak "kawan" dengan penimbang tu...
Saya perasan berat kadang turun, kadang naik..? naper erk? Adik Dzul kata maybe ada lebihan karbohidrat dalam menu...Yang saya tahu, hari2 saya makan ikan bakar yang di cicah sambal belacan... tp ckit jer sambal belacannya.. takkan sebab tu kot?
Owh tidak..resah jugak nih...Kalau berat tak turun, maybe ukuran susut ke, tapi bila ukur tak dak perubahan pun, sama jer...Buat masa ni apa yang saya bule nasihat diri saya... teruskan diet nih kalau bule strict lg atkins.. tunggu sampai hari Ahad tengok macamana..Harap semuanya kembali normal.. doakan yer... :)

2 comments:

misz miezza said...

takpe kak, jangan la timbang hari2,..sebab kadang badan tak stabil lgi...bg masa pda badan k...chaiyok2.....

nardeeya said...

terima kasih atas nasihat tue... akak yg degil kan.. hehe

Followers

LilySlim Weight loss tickers

LilySlim - Personal pictureLilySlim Weight loss tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...