Pages

Sunday, November 20, 2011

CABARAN pun bermula...CDCS W1

Bismillahhirrahmanirrahim....
Hari ni bermulalah Cabaran Diet Cuti Sekolah... Sebaik sahaja bangun pagi nie, saya amik pic timbangan berat dan kemudian mandi dan pakai baju khas untuk foto hari pertama cabaran...
Plan nak pakai baju kurung kesayangan hamba yang terkecik tu tapi setelah berbincang dgn kengkawan kat FB KMMK so saya memilih untuk memakai inner supaya nampak jelas bonjolan yg hendak difokuskan... bukan nk tayang body utk paparan tp nak tengok perubahan ketara nanti, sebab rasanya kekurangan kg ketara tu maybe x berapa kut sebab dah 6.6 kg hilang...hehe x yakin dgn diri sendiri...
Sebenarnya saya dah memulakan diet atkins dah 28 hari.. purata 240gm sehari... kalau dicongak2 selepas tamat CDCS ni sepatutnya saya akan hilang 9.5kg, tetapi utk makluman diet atkins nie bukan nye seragam penurunan nak pulak kalau saya ni asyik kantoi hehe..
Tetapi ingin saya tekankan disini, menang bukan objektif utama tp keseronokan bersama kawan2 yg lain menghadapi cabaran nie yg mengujakan saya. Semangat yg luntur sebab dh 28 hari berdiet kini sudah mekar semula... huhu
Okaylah.. pada kengkawan yg melihat gambar saya jangan gelak yer.. huduh sangat, tapikan.. saya tengok pic nie macam dah kurus la... dulu lagi besar pelampung saya..hahahahah..
Selamat berjaya kengkawan... harap kita enjoy dalam cabaran ni yer!!






No comments:

Followers

LilySlim Weight loss tickers

LilySlim - Personal pictureLilySlim Weight loss tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...